Δευτέρα 27 Δεκεμβρίου 2010

Εβελίνα Παπούλια

«Όταν κάναμε τους Δυο Ξένους, ήμουν χάλια»
Η 38χρονη ηθοποιός μιλάει στο PEOPLE για την «άσχημη» περίοδο των «Δύο Ξένων», τη 12χρονη κόρη της, Αφροδίτη, και τη σχέση που έχει σήμερα με τον πατέρα του παιδιού της.






 

«Όταν κάναμε τους Δυο Ξένους, ήμουν χάλια. Είχα πέσει πάρα πολύ ψυχολογικά. Από τη μία ένιωθα μεγάλη ευτυχία που το σίριαλ έκανε επιτυχία, απʼ την άλλη, όμως, επειδή είμαι ήσυχος άνθρωπος, ταράχτηκα πάρα πολύ. Δεν αντιμετώπισα και δεν άντεξα την τόση αναγνωσιμότητα. Τα τηλέφωνα δεν σταματούσαν να χτυπούν 24 ώρες το 24ωρο. Δεν ήξερα τι να κάνω. Ξεκίνησα να λέω, πολύ ευγενικά, ʽόχιʼ και, τελικά, αυτό μου γύρισε μπούμεραγκ γιατί με έβγαλαν ψωνισμένη- ενώ δεν είμαι. Συνέβαινε ακριβώς το αντίθετο. Εγώ τότε ήμουν σε συνεχή άμυνα. Όλο αυτό κράτησε δυο χρόνια – και ευτυχώς δηλαδή, γιατί ήταν πάρα πολύ. Όχι μόνο για μένα, αλλά για όλους. Το νευρικό μας σύστημα δεν ήταν πολύ καλά και είπαμε να το σταματήσουμε».